18 oktober 2022

Lancering nieuwe naam en logo

OBS De Driekleur Avonturier, knallend van start!

Het team van de Avonturier is er helemaal klaar voor. Op dinsdag 18 oktober 2022 lanceren wij officieel onze nieuwe naam en logo. Als openbare basisschool is ons motto: Samen Leren Leven. Omdat muziek verbindt maken we er een groot muzikaal feest van! U bent van harte welkom om vanaf 13.30 uur mee te genieten van onze talentvolle leerlingen op het plein.

Preview foto
Met de nieuwe huisstijl laten we zien welke "kleur" de scholen van de Driekleur hebben.

De Avonturier staat voor:

Je talenten ontwikkelen binnen een gezonde schol. Thematisch op onderzoek uitgaan en activitieiten ondernemen binnen en buiten de school. En verder.... lekker bewegen tijdens het leren!

Samen verantwoordelijk voor ontwikkeling

Op de Driekleur voelen wij ons met elkaar verantwoordelijk voor de brede ontwikkeling van ieder kind. Ieder kind is uniek. Wij werken met elkaar aan een opstap naar een mooie toekomst binnen de maatschappij die vraagt om ondernemende em onderzoekende volwassenen.

Samen onderzoeken

Op de Driekleur dagen wij kinderen uit om de wereld actief te onderzoeken. Dat doen we door te leren van en met elkaar. Wij zetten hierbij moderne media, leermiddelen en werkwijzen in.

Samen ondernemen

Op de Driekleur stimuleren wij bij de kinderen een ondernemende houding waarbij ze initiatief tonen, ideeën aandragen en leren hoe ze kunnen (samen)werken aan projecten die aansluiten bij de eigen belevingswereld.