Ouderraad

De Driekleur Montessori heeft een enthousiaste Ouderraad. De Ouderraad ondersteunt het team bij diverse activiteiten en evenementen en/of helpt bij de organisatie hiervan.

De extra activiteiten die de ouderraad samen met het team organiseert behoort niet tot het normale lesprogramma en worden dan ook niet door de overheid bekostigd.

Het geld dat nodig is voor activiteiten komt uit de ouderbijdrage. Deze is vrijwillig, maar u zult begrijpen dat de ouderraad zonder deze inkomsten weinig kan organiseren voor de kinderen. U krijgt jaarlijks een verzoek van ons om de ouderbijdrage over te maken.

Op OBS De Driekleur hebben wij een vrijwillige ouderbijdrage van 25 euro per leerling per schooljaar.

Voor het bewerkstelligen van het continurooster, vragen wij ook een jaarlijkse vergoeding van 40 euro per leerling per schooljaar.

De ouderraad bestaat momenteel uit:

Hananja Corbet, Larissa Meurs, Nathalie Duijvelaar en Pieter Bas van den Berg.